joi, 27 ianuarie 2011

Un nou site dedicat Mihaelei Runceanu

Încă un site/blog dedicat Mihaelei Runceanu. 

Acum 1 an şi 2 luni, o fană a Mihaelei Runceanu, mi-a sugerat să fac şi eu un blog despre Mihaela. Iniţial am refuzat această idee din lipsă de timp şi din cauză că există deja destule pagini dedicate acestei mari soliste de muzică uşoară. Eu, Mircea82 (Mircea Nicolau), am contribuit cu ce am putut (materiale foto, biografie, piese, impresii, etc.) la mai toate aceste bloguri şi siteuri. Totuşi, am decis într-un final, să fac un blog cu caracter informativ. Un fel de MANUAL DESPRE MIHAELA RUNCEANU. Aici veti gasi deja cunoscuta ei BIOGRAFIE postată de mine pe Wikipedia în 2007 şi adusă la zi cu fiecare lucru nou pe care îl descopăr despre Mihaela. Am făcut pagini cu REPERTORIUL, DISCOGRAFIA ŞI VIDEOGRAFIA Mihaelei precum şi o secţiune de LEGĂTURI care vă va trimite la celelalte pagini de internet dedicate Mihaelei, multe din ele moderate şi administrate de prieteni de-ai mei - alţi fani dedicaţi ai Mihaelei.
Toate aceste secţiuni sunt şi vor fi aduse la zi în măsură în care voi găsi în publicaţiile vremii, evenimente care au avut legătură cu Mihaela Runceanu, una din cele mai mari profesoare de canto şi artiste ale muzicii pop româneşti din anii'80..

Sa dea Domnul ca noi toţi, admiratorii Mihaelei Runceanu, să pastrăm vie amintirea ei şi s-o transmitem şi generaţiilor următoare.

Mircea82,

27 Ianuarie 2011

Un comentariu:

  1. Am interpretat melodia ,,De-ar fi sa vii" la Festivalul Remember, Constanta, decembrie 2010, aducand un omagiu de recunostinta Mihaelei.
    Atunci am simtit-o aproape de sufletul meu pe minunata artista de muzica usoara Mihaela Runceanu.

    RăspundețiȘtergere